Effe updaten... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette en arie - WaarBenJij.nu Effe updaten... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette en arie - WaarBenJij.nu

Effe updaten...

Door: Lisette en ook wel Arie

Blijf op de hoogte en volg Lisette en arie

09 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Al weer 3 weken terug van onze vakantie in Nederland. Hoogste tijd voor een stukje op de weblog… De vorige 2 stukjes van onze gasten zijn al weer van juli en augustus, dus dan mag het echt wel weer een keer..

Op donderdag 28 augustus naar Nederland vertrokken.
De reis ging heel goed. Ondanks het feit dat de piloot even tussen neus en lippen liet weten dat we tussen 2 orkanen door zouden vliegen. Maar ach, mij konden ze niets maken, ik heb altijd mijn eigen kotszakje mee.

Onze vakantie in Nederland was eigenlijk wel heel erg lekker. We hadden veel geluk met het weer, en konden dus heerlijk op de fiets, lekker buiten op ‘t terras (moest ook wel als Arie van een sigaartje wilde genieten), fijn vrienden en familie zien, gewoon genieten dus.
Ons super-hotelletje in Eersel (https://www.vooreenheerlijkverblijfganaartheuenliespeeters.hotel.com) was weer helemaal te gek, erg bedankt nog daarvoor

Zoals gewoonlijk waren onze dagen weer erg vol met van alles en niks eigenlijk, maar dat is zoals we het graag hebben.

Terug op Curaçao werden we welkom geheten door Wessel – Roel – Hugo – Vincent, Marianne en Trudy. Wessel had nog heerlijke sigaren voor Arie’s verjaardag meegebracht. Nou ja, dat zijn nog eens echte vrienden!

Met Trudy naar ons nieuwe appartement, effe voor degene die het nog niet weten; we zijn nog maar eens verhuist…
Ons vorige huis was natuurlijk helemaal super, maar binnenkort zouden ze achter ons gaan bouwen, en daar hadden we niet heel veel trek in.
Nu zijn we 2 straten verderop terecht gekomen, in een appartement onder de woning van Trudy en Mart.

Het was in het begin best even wennen. Stuk kleiner wonen, en; welke meubels wel of niet in het appartement (de overige staan in het appartement naast ons..).
Bovendien was het echt stikheet toen we terug uit NL kwamen, tel daar bij op het gebrek aan wind wat kenmerkend is voor de tijd van het jaar, waardoor er weer meer muggen zijn…. Nou ja… je snapt em; je krijgt afzien in het kwadraat.

Maar inmiddels hebben we onze draai gevonden. Zowel in huis, als wat het weer betreft. We genieten iedere dag van alle sporters die voorbij trekken op ‘onze boulevard’.

Oh ja meteen nog effe voor de duidelijkheid; we hebben geen vaste telefoonlijn meer. Alleen onze mobiele nummers zijn nog actief, daarnaast dus skype, MSN en/of hyves..

Verder zijn we nog naar Candy Dulfer geweest op Mambo (mwah), hebben we weer een paar heerlijke nieuwe restaurantjes ontdekt, zijn we nog bij Landhuis Knip geweest, en verder nog heel veel leuke dingen in t vooruitzicht; zoals naar Martinique in November!

Veel liefs van ons

• 09 Oktober 2008 - 20:11

Maria:

Gisteren dacht ik nog, ben benieuwd naar een volgend bericht. En zie, een dag later is het zover. Fijn dat jullie de draai weer gevonden hebben in het nieuwe huis. Fijne tijd.
    Groetjes van Maria

• 12 Oktober 2008 - 09:30

De Vugjes:

Fijn om weer iets te lezen op de site.
    Leuk dat jullie verhuisd zijn wel balen van dat bouwen maar je jullie passen je altijd weer snel aan. Doe trudy en de boys de groetjes en ga binnen kort naar hun mailen.Wel jammer dat we jullie in nederland gemist hebben maar snappen we wel hoor.De kids alles goed missen allen jullie en curacao een beetje ik ook trouwens.Bob is in de brugklas begonnen en stef gaat 11 januarie naar spanje en ik ga vaak kijken denk ik .roo gaat goed baalt alleen heeft al 2 blesueres gehad. Nou tot gauw liefs van ons en een dikke zoen.

• 14 Oktober 2008 - 15:58

Ellen:

Jeetje weer verhuist. Bgrijp het helemaal, fijn wonen is super belangrijk. Wij willen in december naar Nederland. Een stuk kouder, maar we hebben er zin in. We moeten snel weer eens skypen. Saludos de Colombia

• 23 Oktober 2008 - 19:10

Kitty:

Hé skatjes
    Veel plezier op Martinique
    Maak er weer iets mooi's van
    maar vooral...GENIET
    Veel liefs van de Haasjes